
Taką formę promocji stosują bardzo duże koncerny wytwarzające produkty kosmetyczne: czy to perfumy czy kremy. Jednakże, aby dodatkowo wspomóc sprzedaż danego produktu, każdy ze sklepów (oferujących właśnie produkt danej marki) stara się go promować. Właśnie tak również robi sieć sklepów Rossmann. Jest to jeden z najpopularniejszych sklepów oferujących różnego rodzaju kosmetyki w Polsce.
Jeśli zainteresował Cię ten temat, poznaj ponadto inne nasze serwisy (http://www.miejscakonferencyjne.pl/sale-konferencyjne/warszawa.html), ponieważ przedstawiają one podobny temat, więc z pewnością Cię zafascynują.
Jednakże nie jest to firma z Polski. Sklepy te promują się w telewizji na bilbordach oraz coraz częściej poprzez gazetki reklamowe.
Dlatego też cena końcowa, która przedstawiana jest potencjalnemu nabywcy jest tak atrakcyjna. Gazetka Rossmann emitowana jest średnio co dwa tygodnie i przez ten okres produkty w promocyjnej cenie oferowane są we wszystkich sklepach tej marki w Polsce. Oczywiście zdarzają się przypadki, kiedy dany produkt w całości zostanie wykupiony (w promocyjnych cenach zazwyczaj oferowane są całe partie produktu) i niestety produkt z innej partii jest już sprzedawany w normalnej cenie.